Klantenservice

Registreren

Bij het bestellen kan u een account aanmaken. Dit doet u door uw bedrijf te registreren. U kunt natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen als u klant wil worden.

Bestellen

Als u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u automatisch een e-mail met daarin uw bestelgegevens. Vervolgens ontvangt u, doorgaans binnen 24 uur, per e-mail een orderbevestiging. Bij deze orderbevestiging treft u in de bijlage een PDF-bestand waarin de bestelling en de geplande afleverdatum van uw bestelling worden aangegeven.

Levertijd

Het grootste gedeelte van ons assortiment is uit voorraad leverbaar. Toch kan het wel eens voorkomen dat we een artikel niet dezelfde dag nog kunnen versturen. Voor meer informatie over de levertijd van een artikel kunt u altijd contact met ons opnemen. De exacte levertijden staan op de orderbevestiging.

Betaling

Na het versturen van uw order ontvangt u de factuur. Er zijn verschillende betalingsmogelijkheden. Direct betalen, levering op factuur, of leveren na voldoen factuur.

Verzenden

De levering wordt verzonden naar het door u opgegeven verzendadres. Wij rekenen bij levering binnen Nederland standaard een bijdrage in de bezorgkosten van € 8,50 (met uitzondering van grote en/of breekbare materialen, afwijkende bezorgkosten vindt u op de orderbevestiging). Leveringen boven de € 149,00 worden franco bezorgd.

Retourneren

Indien u een product wilt retourneren verzoeken we u vooraf per e-mail contact op te nemen. Wilt u dit zo snel mogelijk na leveren doen, graag uiterlijk 5 werkdagen na de leverdatum.

Retourleveringen dienen altijd voorzien te worden van een retourformulier. De retourgoederen dient u deugdelijk en volgens de juiste condities te verpakken. De kosten (verzending / transport) zijn voor rekening van de klant, uitgezonderd retourzendingen die betrekking hebben op een foutieve verzending of in het geval van een defect artikel of fabricagefout.

Wij hanteren de volgende voorwaarden voor retourzendingen.

  • De goederen zijn door ons geleverd.
  • Zendingen zonder ordernummer en/of zonder retourformulier worden niet in behandeling genomen.
  • Artikelen die speciaal voor u op maat zijn gemaakt of die speciaal zijn besteld kunnen niet worden geretourneerd.
  • De retourartikelen dienen onaangebroken, in originele verpakking en onbeschadigd te zijn.
  • Verpak de retourartikelen in een omdoos om beschadiging tijdens transport te voorkomen.
  • Ga zorgvuldig om met de verpakking van een artikel. Schrijf geen teksten en plak geen stickers of plakband op het artikel of op de verpakking.
  • Problemen met de verzending bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor de verzending zijn voor risico van de klant. Bewaar daarom altijd uw verzendbewijs.